Vedoucí zákaznického servisu

  • Česká Lípa

Pracovní místo ( Vedoucí zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní náplň:
•Vedení zaměstnanců servisního střediska.
•Rozvoj strategie zákaznického servisu v ČR a na Slovensko.
•Organizace servisního střediska dle principů LEAN.
•Rozvoj a zlepšování procesů útvaru.
•Příprava a realizace strategických projektů.
•Návštěvy specializovaných prodejců a koncových spotřebitelů.
Kvalifikační a další požadavky:
•Min. střední odborné vzdělání technického směru.
•Min. 5 let praxe, ideálně v oblasti servisu a oprav.
•Zkušenost s vedením zaměstnanců.
•Komunikativní znalost anglického, případně německého jazyka.
•Elektrotechnické znalosti výhodou.
•Zkušenosti s řízením projektů.
•Analytické myšlení, strukturovaný přístup a dobré komunikační dovednosti.
Nabízíme:
•Stabilní zázemí mezinárodní společnosti.
•Možnost profesního rozvoje (včetně uplatnění na pobočkách v zahraničí).
•Volnost v rozhodování při tvorbě strategie.
První kontakt emailem nebo telefonicky!
Volné místo vedoucí zákaznického servisu pro lokalitu Česká Lípa.

Vložit inzerát