Pracovní místo ( Referent/ka oddělení správy bytového a nebytového fondu odboru správy majetku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Resselovo nám.77, Chrudim IV.
Nástup do prac. poměru: 1. 4. 2017, případně dle dohody.
Předpoklady pro vznik prac. poměru: státní občanství ČR, u cizích stát. příslušníků trvalý pobyt v ČR, 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost.
Další požadavky: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, nejlépe stavebního směru,
orientace a základní znalosti problematiky občanského zákoníku, (zejména Oddíl 3- § 2201 a následující - nájem, nájemní smlouvy, zvláštní ustanovení o nájmu bytu a nájmu domu, zvláštní ustanovení o nájmu prostoru sloužícího k podnikání, atd.), orientace a základní znalosti problematiky zákona o obcích, orientace a znalost problematiky revizních předpisů a předpisů z oblasti požární ochrany a požárně bezpečnostních zařízení, orientace v problematice stavebního zákona a souvisejících právních předpisů, ŘP sk. B, znalost práce na PC a více na webové stránce. Praxe na úseku řízení správy budov a zařízení vítána. Znalost a orientace v účetních programech (Fenix, SSB, TOBYT, apod.) výhodou.
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, telefonní nebo e-mailový kontakt.
K přihlášce je nutno připojit: životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správní činnosti. Výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních občanů obdobný