Pracovní místo ( Úředník oddělení organizačně správních činností a kultury na odboru školství, sp ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Charakteristika vykonávané práce: provádění analýz, konzultační a metodické činnosti v oblasti školského rejstříku, analýza dat za účelem zpracovávání výroční zprávy o stavu školství v kraji, zajišťování koncepčních prací souvisejících s výstupy činnosti České školní inspekce včetně sestavování plánu komplexních a tematických inspekcí, zajišťování vedení a správy rejstříku škol a školských zařízení, správa registru osob zřizovaných Olomouckým krajem v oblasti školství a kultury. Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje.
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ; obor vzdělání pedagogika výhodou; znalosti oboru:základní školská legislativa, správní řád, zákon o krajích; zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností ve školství výhodou; praxe ve veřejné správě výhodou; praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou; jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina nebo francouzština) výhodou; další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet.
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Odbor kancelář ředitele, Oddělení řízení lidských zdrojů, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 31. 1. 2017 do 12:00 hodin, kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Miroslav Gajdůšek, MBA, telefon: 585 508 856, email: m.gajdusek@kr-olomoucky.cz.
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová