referent/ka zákaznického servisu - technická podpora

  • Blansko

Pracovní místo ( referent/ka zákaznického servisu - technická podpora ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň pozice: vzdálená technická podpora a dokumentování servisních případů, komunikace se zákazníkem v průběhu servisu, poskytovat špičkovou podporu klientům při řešení jejich dotazů, vytipování a příprava náhradních dílů pro servis, provádění administrativní činnosti spojené s vyřizováním požadavků zákazníků, přímá komunikace s výrobními závody, subdodavateli v AJ nebo NJ, tvorba nabídek - technická část a cenová kalkulace, přijímání objednávek od zákazníků a jejich zpracování s následným objednáním u dodavatele, řešení reklamací a jejich evidence, občasné cestování služebním vozem za zákazníky na území ČR.
Požadavky: VŠ/SŠ technického směru (nejlépe elektro), komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka, uživatelská znalost MS Windows, MS Office, výborné komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, schopnost práce pod tlakem, tato pozice je vykonávána především z kanceláře s minimálním počtem služebních cest. Komunikace se zákazníky probíhá skrze telefon a e-mail., minimálně ŘP sk. B.
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: znalost programů CAD/CAM, znalost účetního systému Pohoda, vyhláška č.50/1978 Sb., §5 a výše, praxe na obdobné pozici velkou výhodou (nikoli podmínkou)
Co nabízíme: Zajímavou práci v rostoucí tuzemské společnosti. Velmi dobré platové ohodnocení, služební telefon, notebook, vzdělávání, školení, stravenky a další firemní benefity. Možnost profesního růstu.
Volné místo referent/ka zákaznického servisu - technická podpora pro lokalitu Blansko.

Vložit inzerát