Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Příprava dokladů a podkladů pro účetní kancelář, evidence přijatých a vydaných faktur, došlé pošty, vyřizování korespondence dle pokynů, třídění písemností a došlé pošty, vedení pokladny a pokladní knihy, evidence firemních motorových vozidel a STK, evidence pojistek a smluv, příprava podkladů pro evidenci odpadů, vedení expedičních listů, vyplňování dokumentů potřebných pro přepravu materiálu, příjmových/výdajových dokladů, administrativní podpora obchodního zástupce, správa sdíleného kalendáře, personální otázky: výdej docházkových lístků, stravenek, propustek, dovolenek, příprava podkladů pro výplatu mezd, sledování termínů revizí a jejich zajištění, obsluha kancelářské techniky, zajištění kancelářských a úklidových potřeb a pracovních oděvů a pomůcek, ostatní úkoly svěřené manažerkou pro zahraniční obchod, office manažerkou a vedením společnosti. Požadavky: uživatelská znalost PC - Word, Excel, Internet, Email; znalost německého jazyka výhodou; řidičský průkaz sk. B výhodou. Obědy plně hrazené zaměstnavatelem. BEZ DOPORUČENEK!
Volné místo administrativní asistent/ka pro lokalitu Uherský Brod.