Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Projekční a realizační firma Mr. Merkur hledá do svého týmu nového pracovníka na pozici administrativní pracovník.
Náplň práce:
- každodenní administrativní činnost
- práce na PC
- vystavování faktur a jejich evidence a příprava pro další zpracování
- komunikace s klienty a jejich obsluha
- komunikace s obchodními partnery i zahraničními (telefonická, emailová)
- zajištění tisku
- zpracování objednávek (e-shop)
- zajištění chodu provozovny
- komunikace s úřady v ČR
- nákladovost firmy
Požadujeme:
- zkušenosti s podvojným účetnictvím
- zkušenosti s administrativou
- spolehlivost
- důslednost
- zodpovědnost
- vlastní iniciativu
- schopnost pracovat v týmu
- příjemný vzhled, vystupování a vyjadřování
- empatický přístup ke klientovi
Vzdělání: minimálně středoškolské
Znalost práce s počítačem:
- balíček Microsoft office (Word, Excel, Outlook), Internet,
Řidičský průkaz skupiny „B“
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr
- zajímavou a zodpovědnou práci v menším kolektivu
- možnost podílet se na rozvoji společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
Nástup možný ihned!
Zájemci, pište na e-mail: kadlcikova@stavbyzoceli.cz. V odpovědi na tento inzerát zašlete životopis s Vaší fotografií.
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Ostrava.