Pracovní místo ( PRACOVNÍK CALL CENTRA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
NÁPLŇ PRÁCE:
-Oblast telekomunikace - telefonní a emailová komunikace se zákazníky (aktivní i pasivní péče)
-nabídka a prodej v souladu s potřebami klienta
-podávání informací o produktech a o společnosti
-pomoc zákazníkům při řešení jejich požadavků a podávání informací o výsledcích řešení
-spolupráce s ostatními odděleními v procesu řešení požadavků zákazníka
POŽADAVKY:
- min. SŠ s maturitou
- proaktivní a obchodně orientovaná osobnost
- ambiciózní, komunikativní typ
- příjemné a profesionální vystupování
- znalost práce na PC - uživatelská úroveň
- čeština na velmi dobré úrovni slovem i písmem
- základní znalost telekomunikačních produktů
-celkový přehled o informačních technologiích
-nutnost komunikačních schopností
-doložitelná praxe ze zákaznického servisu nebo administrativy
-pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
NABÍZÍME:
- nadstandartní finanční ohodnocení
- práce na HPP
- firemní benefity
- slevu na firemní výrobky a služby
- možnost seberealizace
V případě zájmu zašlete své CV na emailovou adresu: prace@katroservis.cz
kontakt: e-mailem
Volné místo pracovník call centra pro lokalitu Semily.