Pracovní místo ( Office manager/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výikonu práce Přelouč.
Nástup možný IHNED.
Požadujeme:
- alespoň 1 rok praxe na obdobné pozici
- znalost běžné administrativní činnosti (fakturace, pošta, komunikace s úřady a účetní, apod.)
- běžná znalost Zákoníku práce a Obchodního zákoníku
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- nutná znalost anglického jazyka na úrovni min. B2, nebo německý jazyk na úrovni min. B2
- reprezentativní vystupování, proaktivní přístup, samostatnost, schopnost rozhodování, zodpovědnost
Tato pozice vyžaduje zkušenosti se správou kanceláře a jejího chodu. Častá komunikace se zahraničím.
Zaměstnanecké 5 týdnů dovolené, stravenky, služební telefon, notebook, jazykové kurzy, dovolená navíc.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Volné místo office manager/ka pro lokalitu Přelouč.