Asistent/ka vedení pobočky

  • Kutná Hora

Pracovní místo ( Asistent/ka vedení pobočky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Asistent/ka vedení pobočky

Máte rádi administrativu a zodpovědnou práci? Přijmeme asistenta/ku pro vedoucího pobočky s 20 zaměstnanci v Kutné Hoře.
Hlavním účelem naší firmy SMERO, spol. s r.o. je uspořit zákazníkovi jeho náklady, zjednodušit a zpříjemnit nákup u nás. Práce vhodná i pro OZP.

Náplň práce:
Administrativní podpora vedení pobočky.
Kontrola výsledků, úkolů a plnění plánů oddělení.
Reporty a statistiky.
Příprava podkladů pro porady.
Komunikace napříč odděleními.
Práce pro obchodní odd. (nabídky, sjednávání schůzek, komunikace se zákazníky,administrativa apod.)


Požadujeme:
Znalost MS OFFICE (Word a Excel)
Organizační a plánovací dovednosti.
Komunikativní dovednosti, profesionální vystupování.
Loajalita, pracovitost a zodpovědnost.
Ochota investovat do své práce maximum úsilí a času.
Chuť se vzdělávat a růst společně s firmou.
ŘP sk. B výhodou.

Nabízíme:
Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr.
Zázemí stabilní a úspěšné společnosti.
Možnost podílet se na dynamickém růstu společnosti a kariérní růst.
Firemní vzdělávání.
Stravenky.
Multisport benefit (permanentka na sportovní aktivity)

Nástup možný ihned.
Zašlete CV. Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail: prokesova.l@smero.cz
Do předmětu e-mailu napište „Asistent/ka vedení pobočky - Kutná Hora“
Vybrané uchazeče budeme kontaktovat.
Volné místo asistent/ka vedení pobočky pro lokalitu Kutná Hora.

Vložit inzerát