Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: domácí a zahraniční platební styk; zpracování dokumentů při příjmu zboží; fakturace; spolupráce s ostatními útvary společnosti; komunikace s klienty; řešení reklamací; pracovní doba od 09:00 hod. do 17:30 hod.
Požadavky: SŠ vzdělání; praxe na obdobné pozici výhodou; znalost práce na PC (MS Office); dobré komunikační a organizační schopnosti; spolehlivost; výpis z rejstříku trestů.
Zaměstnavatel nabízí: zázemí stabilní společnosti; slevu na produkty; firemní akce; zaměstnání vhodné i pro absolventy.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: info@gamacz.cz.
Volné místo administrativní pracovník/-ice back office pro lokalitu Náchod.