Asistent(ka) / Office Manager(ka) – zástup za MD

  • Brno

Pracovní místo ( Asistent(ka) / Office Manager(ka) – zástup za MD ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

*Jaké výzvy jsme Ti připravili?*
Pokud máš talent na řešení každodenních situací, svým pozitivním přístupem si získáváš sympatie lidí kolem sebe, dokážeš vytvářet „rodinné“ zázemí a podporovat chod firmy tak, aby vše šlapalo, rádi Tě uvítáme. Tvým královstvím bude firemní recepce, tvými pracovními nástroji úsměv, telefon a e-mail.

*Co od Tebe očekáváme?*
- Jsi příjemný a komunikativní člověk.
- Pracuješ samostatně a dokážeš si práci efektivně organizovat.
- Svou práci děláš pečlivě, je na Tebe spolehnutí, převzetí odpovědnosti za svěřené úkoly je pro Tebe samozřejmostí.
- Používáš selský rozum a dokážeš operativně řešit každodenní záležitosti spojené s provozem kanceláře.
- Kamarádíš se s počítačem na úrovni běžného uživatele (e-mail, MS Office), zvládneš pracovat s interním informačním systémem, dokážeš vystavit fakturu.
- Máš alespoň roční praxi na podobné pozici.

*Co na Tebe čeká?*
- Tvoje práce bude pestrá, nudu u nás nezažiješ, každý den bude jiný.
- Budeš se u nás cítit jako doma, Tvoje zázemí na recepci bude v centru dění.
- Práce v centru Brna, stravenky samozřejmostí, firemní akce
- Dvacet dní dovolené, pracovní doba 8-16.30h, práce na plný úvazek na dobu určitou do konce r. 2017 (zástup za MD).
- Nástup ihned a skvělá podpora při zaučení

Text kompletní nabídky: https://goo.gl/khjrJ3
Volné místo asistent(ka) / office manager(ka) – zástup za md pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát