Administrativní pracovnice - fakturantka

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovnice - fakturantka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Co musíte znát, umět a mít?
- logické a analytické myšlení
- radost z práce s čísly
- pečlivost
- ochotu učit se novým věcem
- SŠ/VŠ
- znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
Co oceníme?
- smysl pro pořádek a kvalitní organizaci práce
- příjemné vystupování
- vysoké pracovní nasazení a přirozená odpovědnost za svěřený úsek
- právní bezúhonnost

Co bude Vaší náplní práce?
- administrativní činnost
- fakturace
- kontrola účetních dokladů a příprava pro účetní
- vedení pokladny
Co od nás získáte?
- zajímavou práci s možností učit se novým věcem
- zázemí perspektivní a silné české společnosti, která je na trhu již 13 let
- místo výkonu práce v centru Brna (3 minuty od OC Vaňkovka)
- vzdělávací kurzy, školení, odbornou literaturu
Volné místo administrativní pracovnice - fakturantka pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát