Pracovní místo ( Inženýr zákaznické kvality (reklamace) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co Vás čeká:
- podílení se na zpravování dokumentace, vzorování dle PPAP a tvorbě organizačních norem
- vystavování zpráv o vzorování
- příprava a účast na zákaznických auditech
- aktivní řešení zákaznických reklamací
- interní zprocesování až po úspěšné uzavření 8D reportu a vratky od zákazníků
- navrhování nápravných opatření
- tvorba kontrolních plánů, návodek a rekvalifikačních plánů
- sledování a vyhodnocování zákaznické PPM
- předávání podkladů pro dodavatelské reklamace
- dodržování pracovní a technologické kázně na svěřeném úseku (standardy ISO 9001, ISO 14001, předpisy BOZP a PO, principy štíhlé výroby)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- SŠ technického směru
- základní znalost anglického jazyka
- MS Office uživatelsky
- Znalost ERP
- čtení technické dokumentace
- 8D report, 5 proč, Ishikawa
- PPAP
- praxe na dané pozici
- logické myšlení, organizační um a vyjednávací dovednosti
- aktivní řidič
Co vám můžeme nabídnout:
- zázemí české společnosti
- podporu kolegů, zaškolení
- zajímavé platové ohodnocení
- stravenky či možnost využít naší novou moderní jídelnu
- nástup možný ihned
Na Vaše životopisy se těšíme na emailu k.kucharova@conteg.cz či na Vaše zavolání na telefonu +420 725 791 536.
Volné místo inženýr zákaznické kvality (reklamace) pro lokalitu Pelhřimov.