Pracovní místo ( Obchodní referent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Naším klientem je zastoupení zahraniční společnosti z Evropy s téměř 70-ti letou tradicí, zabývající se prodejem produktů vlasové péče vyrobených výhradně z organicky pěstovaných rostlin.
Základními kameny této společnosti je ochrana zdraví a přírody a produkty si získaly oblibu v severských zemích a dokonce i v Japonsku.
Hledáme uchazečku/uchazeče na pozici Koordinátorka/koordinátor ESHOPu
Zabezpečuje:
Řízení ESHOPU, editaci webu
Prodej, expedici, fakturaci
Přímý prodej
Zprávu sociálních sítí
Požadujeme:
Pečlivost, orientaci na výsledek, příjemné vystupování
Znalost práce přes internet /WordPress – výhodou/
Schopnost osvojit si informace o produktovém portfoliu
AJ dobrou znalost
ŘP B
Nástupní ohodnocení:
20 tis. Kč po zk. době 30 tis. Kč. - 180 hod. měsíčně pracovní fond
Výrazné slevy na produkty a kadeřnické služby i pro rodinné příslušníky
mobil telefon, notebook a sl. auto k dispozici
školení v zahraničí
Nástup po domluvě, lokalita Praha centrum
Zasílejte životopis s portrétní fotografií na hana.simova@maintec.net, tel. 731 526 297
Volné místo obchodní referent pro lokalitu Kladno.