Pracovní místo ( Asistentka ředitele - personalistka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ASISTENTKA ŘEDITELE - PERSONALISTKA
Náplň práce: personalistika, administrativní práce
Požadujeme: SŠ vzdělání, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet), dobrá znalost českého pravopisu, dobré komunikační dovednosti, čistý trestní rejstřík, znalosti v oblasti pracovního práva výhodou.
Nabízíme: řádnou pracovní smlouvu, sociální a zdravotní pojištění platíme dle zákona, celoroční práci pro ryze českou stabilní firmu , mzdu - 18.000 Kč hrubého, podporujeme a finančně přispíváme na další vzdělávání, ubytování a stravování v místě za symbolické ceny, možnost sportovního vyžití za výhodných podmínek
Volné místo asistentka ředitele - personalistka pro lokalitu Pec pod Sněžkou.