Účetní oddělení správy budov odboru správy majetku

  • Cheb

Pracovní místo ( Účetní oddělení správy budov odboru správy majetku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/ce - účetní oddělení správy budov, odboru správy majetku.

Druh práce: úředník/ce - referent/ka oddělení správy budov - účetní (komplexní řešení otázek účetnictví, rozpočtování a administrativního zabezpečení provádění správy domovního fondu ve vlastnictví města Chebu, se zaměřením na řešení pohledávek). Platová třída: 9. Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb. Požadovaný nástup: 1. říjen 2016 nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
- věk minimálně 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání ekonomického směru s maturitní zkouškou,
- rámcová zákona o obcích č. 128/2000 Sb., v platném znění,
- dobrá znalost a schopnost aplikace zákona o účetnictví a DPH,
- dobrá znalost vedení podvojného účetnictví,
- rámcová znalost občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., v platném znění,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe ve vedení účetnictví a řešení pohledávek,
- řidičské oprávnění skupiny B.

Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz),
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a o odborných z

Vložit inzerát