administrativní pracovník/pracovnice

  • Jindřichův Hradec

Pracovní místo ( administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracovní náplň:
- domlouvání termínů schůzek s klienty (nejedná se o prodej po telefonu); lehké administrativní práce (zasílání a vystavování faktur, pošta);
Požadujeme:
- uživatelská znalost práce na PC; příjemný hlasový projev; chuť telefonovat;
- cca 1 týden na dohodu o provedení práce, pak možnost na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou; pracovní doba jednosměnná od 8.00 hod. do 16.30 hod. s možností úpravy pracovní doba; pracovní místo vhodné pro OZP i pro absolventy; nástup od 1.9.2016 - po domluvě i dříve
Volné místo administrativní pracovník/pracovnice pro lokalitu Jindřichův Hradec.

Vložit inzerát