Pracovní místo ( HR specialista. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň: vedení personální agendy zaměstnanců společnosti, nábor a příjem zaměstnanců, příprava a spolupráce na rozvojových projektech v rámci HR managementu, statistika a reporting personálního oddělení, zajištění akcí pro zaměstnance.
Požadavky: praxe v oboru minimálně 3 roky podmínkou, velmi dobrá orientace v oblasti personalistiky a personálního managementu, znalost MS Office na pokročilé úrovni, základní znalost AJ, pečlivost, samostatnost a pozitivní přístup.
Výhody: mimořádné bonusy formou 13. a 14. platu, široká možnost vzdělávání, podpora osobního i profesního růstu, odborná školení, týden dovolené navíc a další benefity v rámci sociálního programu.
V případě zájmu zašlete životopis s fotografií na mail.
Volné místo hr specialista. pro lokalitu Zlín.