Referent/ka oddělení péče o zákazníka - telefonista/tka - Brno

  • Brno

Pracovní místo ( Referent/ka oddělení péče o zákazníka - telefonista/tka - Brno ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jsme vzdělávací a poradenská společnost. Do svého kolektivu hledáme člověka samostatného, komunikativního, s obchodním duchem.

Náplň práce: Telefonická komunikace se stávajícími i novými klienty, nabídka produktů a služeb společnosti Everesta a jejích sesterských společností, domlouvání obchodních schůzek po telefonu, rozesílání informací e-mailem, práce s PC, úprava a tisk textů.

Požadujeme: Zodpovědnost a spolehlivost, velmi dobré komunikační dovednosti a kultivované vystupování, práce s PC na uživatelské úrovni.

Nabízíme: Samostatnou práci, perspektivu odborného růstu, příjemný kolektiv, možnosti dalšího vzdělávání, základní plat a odměny dle dosažených výsledků, možnost práce i na zkrácený úvazek nebo na dohodu o provedení práce.

Kontaktujte nás výhradně prostřednictvím elektronické pošty. Svoje CV posílejte na adresu: jana.babkova@everesta.cz. Do předmětu zprávy uveďte: Referent/ka oddělení péče o zákazníka - Brno.
Pokud nebudete kontaktováni do 14 dnů, vybrali jsme jiného uchazeče.
Volné místo referent/ka oddělení péče o zákazníka - telefonista/tka - brno pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát