Asistent/ka back office

  • Brno

Pracovní místo ( Asistent/ka back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadované dovednosti
- SŠ vzdělání ekonomického směru výhodou
- Samostatnost, důslednost, systematičnost a analytické myšlení
- Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
- Pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office) - vlastní notebook výhodou

Náplň práce:
- Vypisování smluv a záznamů z obchodních jednání
- Komunikace s klienty a finančními poradci
- Tvoření finančních plánů (po zaučení do problematiky)
- Poskytování veškerého administrativního zázemí (korespondence, vyřizování e-mailů, tisk dokumentů, příprava podkladů, pochůzky aj.)
- Ad hoc úkoly od nadřízeného

Benefity:
- Flexibilní pracovní doba a možnost částečného Home office
Podmínkou pro zařazení uchazeče do výběrového řízení je vyplnění krátkého dotazníku, který naleznete ke stažení na:
http://jamesgrant.cz/files/dotaznik.doc
Dotazník prosím vyplňte a zašlete společně se svým životopisem na hrncarova.hr@jamesgrant.cz.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na zadanou pozici. Velice děkujeme za pochopení.
Volné místo asistent/ka back office pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát