Asistent/ka back office

  • Brno

Pracovní místo ( Asistent/ka back office ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme:
SŠ vzdělání
Samostatnost, důslednost a spolehlivost
Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
Pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Znalost práce na PC (MS Office)

Náplň práce:
Zajištění chodu celé kanceláře
Zadávání informací do administrativního systému
Vyřizování objednávek a vystavování faktur
Komunikace se zákazníky i velkoobchodními odběrateli
Poskytování veškerého administrativního zázemí (korespondence, vyřizování e-mailů, tisk dokumentů, příprava podkladů, pochůzky aj.)

Nabízíme:
Práce na plný úvazek
Možnost osobního rozvoje
Práci v mladém kolektivu

Pošlete nám své CV a napište krátký motivační dopis, proč právě s Vámi bychom měli chtít spolupracovat na: prace@powercube.cz.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na zadanou pozici. Velice děkujeme za pochopení.
Volné místo asistent/ka back office pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát