Pracovní místo ( Back office pro anglicky mluvící země. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nutná velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem pro každodenní komunikaci, minimálně na úrovní B1-B2!
Hlavní úkoly: velmi úzká spolupráce v týmu s Key Account Managerem; zajišťování každodenní komunikace se zákazníky; kontrola zakázek ve výrobě; řešení: poptávek, nabídek, objednávek a jejich překlady; komunikace uvnitř firmy: technologie, dispečink, výroba,expedice, sklad; vystavování faktur, požadavků na přepravu, dodací a paletové listy.
Požadujeme: vzdělání minimálně SŠ; velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem pro každodenní komunikaci, NJ a FJ výhodou; znalost práce na PC: MS Office, Excel, Outlook, Internet, IS CICERO výhodou; praxe v obchodu nutná, v polygrafii výhodou; velmi dobré organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, svědomitost, osobní přístup.
Nabízíme: zajímavou práci v silné společnosti; příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu; pohyblivou složku mzdy závislou na výkonu; telefon + počítač; příspěvek na stravování; odborná školení a osobní růst.
Volné místo back office pro anglicky mluvící země. pro lokalitu Zlín.