Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

  • Brno

Pracovní místo ( Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Místo výkonu práce: BRNO
Požadované dovednosti:
Angličtina - středně pokročilá/minimum, znalost IT.
Vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chodu všech kritických součástí - zákaznický servis.
Vzdělání SŠ/VŠ, znalost AJ podmínkou.
Přihlásit se do výběrového řízení na volné pozice mohou kandidáti na stránce: ibm.com/start/cz.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
Volné místo pracovníci v zákaznických kontaktních centrech pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát