Pracovní místo ( Pracovník zákaznického servisu - ¾ ÚVAZEK ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovník zákaznického servisu - ¾ ÚVAZEK
ODVĚTVÍ: výroba
LOKALITA: Plzeňsko
NÁSTUP: dle domluvy
NÁPLŇ PRÁCE:
- Podpora prodejních organizací- komunikace v případě problémů, hledání řešení
- Správné a efektivní vyřizování objednávek od jejich obdržení až po odeslání
- Ověřování objednávek s oddělením materiálového a výrobního plánování
- Nákup nestandardního materiálu
- Vyřizování prodejních objednávek směrem k výrobním závodům a dodavatelům
- Archivace dokumentů
POŽADUJEME:
- SŠ (obchodní nebo technické zaměření výhodou)
- Min. 2 roky zkušeností v komunikaci se zákazníkem
- Organizační a komunikační dovednosti
- Velmi dobrá znalost AJ
- zákaznicky orientovaný přístup
NABÍZÍME:
- Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- Dobré platové ohodnocení
- Měsíční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Zdarma stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní výuka angličtiny
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na kristyna.typovska@adecco.com , nebo volejte na tel. 721 260 396.