Pracovní místo ( Fakturant/ka - AJ a EXCEL až 45 000 Kč ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenost s prací Fakturanta/ky? Rád/a byste pracoval/a přímo v centru Prahy?
Tak nečekejte a zašlete mi Váš životopis!!!
Momentálně obsazujeme pozici Účetní asistent, budete mít na starosti:
* Každodenní správa příchozích faktur, prověření přesnosti a shody dat, zajištění schválení faktur v rámci interního pracovního postupu.
* Spolupráce s vedoucím účetním při evidenci faktur.
* Komunikace s dodavateli, interními týmy a kolegy z finančních týmů v celé Evropě.
* Pomoc s administrativou ve vztahu k alokaci nákladů v rámci Evropy a celého světa.
* Příprava měsíčního reportingu
* Ad hoc spolupráce na regionálních projektech (např. reporting, implementace systému, zavádění nových procesů).