Pracovní místo ( Účetní asistent ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenost s prací Fakturanta/ky? Rád/a byste pracoval/a přímo v centru Prahy?
Tak nečekejte a zašlete mi Váš životopis!!!
Momentálně obsazujeme pozici Účetní asistent, budete mít na starosti:
* Každodenní správa příchozích faktur, prověření přesnosti a shody dat, zajištění schválení faktur v rámci interního pracovního postupu.
* Odpovědnost za řádné sledování všech faktur přijatých od třetích stran a kanceláří a jejich správné přidělení nákladovým střediskům a místům
* Spolupráce s vedoucím účetním při evidenci faktur.
* Komunikace s dodavateli, interními týmy a kolegy z finančních týmů v celé Evropě.
* Pomoc s administrativou ve vztahu k alokaci nákladů v rámci Evropy a celého světa.
* Jednání s dodavateli, jinými kancelářemi a finančními týmy, pokud jde o ověření přesnosti dat, řešení neshod a objasnění podkladové dokumentace.
* Zpracování souhrnů na měsíční / čtvrtletní bázi.
* Příprava měsíčního reportingu
* Ad hoc spolupráce na regionálních projektech (např. reporting, implementace systému, zavádění nových procesů).