Pracovní místo ( OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ANALYTIK - FMCG ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenost z FMCG společnosti nebo z agentury se zaměřením na FMCG sektor? K tomu alespoň 1 rok praxe v oblasti obchodních a marketingových analýz, marketingových průzkumů, pokročilou znalost Excelu a angličtinu na komunikativní úrovni?
Pak hledáme právě Vás pro pozici OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ANALYTIK:
Náplň práce:
- vyhodnocování obchodních dat (prodeje, ceny, tržní podíly) - interpretace klíčových zjištění pro management
- forecasting - plánování prodejů na základě historického vývoje a insightu z výše uvedeného a marketingových průzkumů
- tvorba ad hoc a pravidelných reportů a závěrů pro management za ČR (případně vyhodnocení a reporty i v rámci CEE regionu)
- analýzy vývoje trhu, monitoring a analýza konkurence
Lokalita: centrum