Pracovní místo ( OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ANALYTIK - FMCG ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenost z FMCG společnosti nebo z agentury se zaměřením na FMCG sektor? K tomu alespoň 1 rok praxe v oblasti obchodních a marketingových analýz, pokročilou znalost Excelu a angličtinu na komunikativní úrovni?
Pak hledáme právě Vás pro pozici OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ANALYTIK:
Náplň práce:
- vyhodnocování obchodních dat (prodeje, ceny, tržní podíly) z maloobchodního prodeje - externí, interní data
- vyhodnocování prodejů dle produktů, prodejních kanálů, marketingových a obchodních kampaní
- zpracování výsledků z průzkumů o jednotlivých značkách
- tvorba ad hoc a pravidelných reportů a závěrů pro management za ČR (případně vyhodnocení a reporty i v rámci CEE regionu)
- analýzy vývoje trhu, monitoring a analýza konkurence
Lokalita: centrum