Pracovní místo ( ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – OFFICE MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Společnost, které se podařilo v posledních letech výrazně rozšířit nabídku produktů, zvýšit prodej v Evropě, Americe i v Asii a posunout se dál ve vývoji, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENTKA ŘEDITELE (NÁSTUP IHNED)
NÁPLŇ PRÁCE:
· Administrativní práce a organizační podpora vedení společnosti
· Příprava podkladů, zpracování dokumentů, organizace porad
· Tlumočení a překlady z a do německého jazyka
· Spolupráce s ostatními odděleními, s úřady, se zákazníky a dodavateli
· Zodpovědnost za poštu
· Organizace aktivit společnosti a pracovních cest
POŽADUJEME:
· SŠ/VŠ vzdělání
· Pokročilá znalost německého jazyka PODMÍNKOU
· Zkušenost na stejné pozici VÝHODOU
· Znalost MS Office, SAP
· Aktivní samostatný přístup k práci, schopnost stanovit si priority a najít řešení
· Řidičský průkaz
NABÍZÍME:
· Zajímavé finanční ohodnocení
· Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
· Spolupráce na různych projektech firmy
· Spolupráce a podpora od jiných oddělení
· Místo pracoviště: Brno
· Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve Wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobní