Pracovní místo ( Obchodní asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti v zákaznickém servisu a dobrou znalost práce na PC? Komunikace v AJ pro Vás není problém? Zda-li jste si na tyto otázky odpověděla ano, tím pádem jste na pozici Obchodní asistentka/recepční tou pravou!
Co bude Vaší náplní práce?
- Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do systému
- Komunikace se zákazníky a dodavateli (e-mailem, telefonicky, osobně), poskytování základních informací zákazníkům o ceně, dostupnosti, stavu obj.
- Úzká spolupráce s týmem prodejců a s ostatními odděleními
- Vyřizování administrativy pro zákazníky
- Obsluha recepce, příprava pošty, nákupy kancelářských potřeb a občerstvení, zajišťování letenek a ubytování