Pracovní místo ( Asistentka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Je Vaší silnou stránkou operativní a efektivní řešení situací, aktivní přístup k práci a nebojíte se každodenní výzvy zvládat řadu pracovních úkolů najednou?
Mezinárodní společnost, která se může pochlubit významnými obchodními úspěchy na trzích a která dohlíží na spokojenost a kariérní růst zaměstnanců, hledá kandidáta/kandidátku na pozici:
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
NÁPLŇ PRÁCE:
· Administrativní podpora vedení společnosti
· Zpracování objednávek
· Příprava podkladů pro finanční oddělení (mzdy, cestovné příkazy, platby, objednávky)
· Spolupráce s leasingovou společnosti (zodpovědnost za služební automobily)
· Zodpovědnost za poštu
· Organizace aktivit společnosti, objednávání občerstvení na porady
POŽADUJEME:
· SŠ/VŠ vzdělání
· Pokročilá znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
· Zkušenost na obdobné pozice VÝHODOU
· Znalost MS Office, SAP
· Aktivní samostatný přístup k práci, příjemné vystupování
· Schopnost stanovit si priority a najít řešení, rozhodnost
NABÍZÍME:
· Zajímavé finanční ohodnocení
· Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
· Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
· Práce v přátelském kolektivu
· Místo pracoviště: Olomouc
· Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům