Pracovní místo ( REFERENT-KA/SPECIALISTA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte aktivní znalost anglického jazyka a umíte řešit situace flexibilně a samostatně?
Hledáte novou výzvu a jste odolný vůči stresu?
Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici:
REFERENTKA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
NÁPLŇ PRÁCE:
· Zodpovědnost za komunikace se zákazníky (i v anglickém jazyce)
· Zodpovědnost za cenové nabídky, kupní smlouvy, zpracování zakázky
· Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
· Zodpovědnost za sledování pohledávek
· Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
· Vedení příslušné dokumentace
POŽADUJEME:
· SŠ/VŠ vzdělání
· Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
· Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
· Znalost MS Office
· Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
· Rozhodnost, schopnost najít řešení
NABÍZÍME:
· Zajímavé finanční ohodnocení
· Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
· Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
· Práce v přátelském kolektivu
· Místo pracoviště: Olomouc
· Nástup: Ihned
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve wordu na email lucia.citriakova@adecco.com nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopi