Service Desk Team Leader

  • Praha

Pracovní místo ( Service Desk Team Leader ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Kont. os.: Jana Bednárová, e-mail: jana.bednarova@dimensiondata.com - 2+ let praxe v oblasti péče o zákazníky - Zkušenosti s vedením lidí - Plynulá znalost anglického jazyka - Pracovní zkušenost z mezinárodního ICT prostředí - 2+ years experience in service desk/customer service - Leadership experience - Fluent English knowledge - International ICT environment professional experience Zam. výhody: 5 týdnů dovolené, 3 tzv. Sick Days ročně, Příspěvek na MHD, Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době), Poukázky na stravování (Ticket Pro), Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

Podobné nabídky

Ostatní řemeslní pracovníci a pracovníci v dalš...

LAWYER´S service s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Engineer Developement/ Vývojáři softwaru

COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb

Anheuser-Busch InBev Czech s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Podobné nabídky

Ostatní řemeslní pracovníci a pracovníci v dalš...

LAWYER´S service s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Engineer Developement/ Vývojáři softwaru

COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb

Anheuser-Busch InBev Czech s.r.o.

  • Praha
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak týden
Vložit inzerát