Pracovní místo ( Personalista specialista - HR SPECIALISTA ODMĚŇOVÁNÍ - se zaměřením na EXCEL ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice.
Pracovní náplň
• aplikace obecných mzdových zásad a předpisů na konkrétní podmínky organizace
• zpracování průzkumů a analýz
• zpracování reportů, statistik a výkazů
• příprava podkladů pro mzdy
• tvorba a správa rozpočtu personálních nákladů, identifikace problémových oblastí
• sledování vývoje, legislativních změn v oblasti odměňování
• poskytování konzultací manažerům ohledně individuálních mzdových úprav
• vyhodnocování mzdových podmínek a prémiových ukazatelů;
• vedení mzdové evidence, statistik a výkazů
• interpretace podmínek peněžních a nepeněžních benefitů
• příprava, tvorba a realizace systému odměňování
• podílí se na přípravě politiky odměňování
• administrace personální databáze
Požadujeme
• SŠ, VŠ vzdělání ekonomického zaměření
• vynikající úroveň práce s informacemi
• nadstandardní uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Excel
• analytické myšlení, strategické myšlení, numerická způsobilost, samostatnost, spolehlivost, loajalita, pečlivost, flexibilita; adaptabilita
• vysoké pracovní nasazení
• chuť stále se rozvíjet
• praxe v oboru min. 2 roky výhodou
První kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně - každou středu od 8:00 hodin - Personální oddělení.