Asistent koordinátora zakázek

  • Jindřichův Hradec

Pracovní místo ( Asistent koordinátora zakázek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Mluvíte anglicky a nedělá vám problém telefonovat a psát e-maily v angličtině? Svěřené úkoly plníte vždy pečlivě a neunikne vám žádný detail? Máte cit pro komunikaci s lidmi a umíte si práci dobře zorganizovat? Moc dobře si uvědomujete, že sehraný tým je mnohem silnější než sebelepší jednotlivec? Umíte pracovat s počítačem, internetem i s kancelářským balíkem MS Office? Nutně potřebujeme vaši pomoc!Stane se z vás pravá ruka týmu projektového managementu. Budete pomáhat při zpracování zakázek, na starosti budete mít veškerou administrativu. Denně budete písemně a telefonicky komunikovat s dodavateli společnosti a zadávat jim překlady. Vaším úkolem bude evidence zakázek v IS společnosti, kontrola kompletnosti zakázek a vystavených faktur. Krom toho budete mít na starosti chod recepce, kde se budete střídat s kolegyní. Zde bude vaším úkolem především přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty a uvítání příchozích návštěv. Za svoji práci dostanete férovou mzdu s osobním ohodnocením a věrnostními odměnami - skvělou práci rádi oceníme. Získáte možnost se rozvíjet a kariérně růst. Čeká na vás přátelské prostředí a atmosféra rodinné firmy, kolegové vám vše ukáží a pomohou. Dává vám to smysl?Pošlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu: pavlina.norinska@traductera.com

Vložit inzerát