Customer assurance

Pracovní místo ( Customer assurance ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máte zkušenosti se zajišťováním kvality v prostředí automotive společnosti? Znáte VDA2, FormelQ, PPAP? Pak jste náš člověk!

Co má na starost specialista Customer assurance?

- Pečuje o zákazníka (zákaznický servis a vzorkování k zákazníkovi)
- Komunikuje se zákazníky (Škoda Auto, SAS Automotive, GM, Magna…..)
- Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje plnění otevřených reklamací od zákazníků
- Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
- Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků, u kterých vyhodnocuje plnění stanovených cílů
- Připravuje podklady pro přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Zašlete nám Váš životopis!

Vložit inzerát