Pracovní místo ( Referent/referentka útvaru personální a mzdové agendy Městského úřadu Ústí nad ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz
PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1. 1. 2026, dle dohody i dříve.
CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
- komplexní zajišťování agendy redakce městského zpravodaje,
- příprava a koordinace obsahu rubrik a textů,
- jazykové a stylistické korektury příspěvků zpravodaje a dalších tiskovin vydávaných městem,
- administrativní zajištění vydávání zpravodaje a dalších publikací, včetně podkladů pro fakturaci,
- zajištění a koordinace inzerce a reklamy,
- zajištění distribuce městského zpravodaje a dalších tiskovin,
- spolupráce na publikační činnosti městského úřadu a Města Ústí nad Orlicí,
- spolupráce na zajištění agendy Mobilního rozhlasu,
- spolupráce na prezentaci záměrů a výsledků města,
- koordinace mediálních výstupů příspěvkových organizací města,
- zajištění zpracování výročních zpráv města,
- spolupráce při správě komunikačních kanálů a sociálních sítí města,
- komunikace s pořadateli akcí konaných ve městě za účelem sběru informací pro další zveřejnění a zpracovávání.
POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- výborná znalost českého jazyka, zejména stylistiky,
- výborné vyjadřovací schopnosti,
- znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word),
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
- samostatnost, spolehlivost, kreativita, flexibilita a pečlivost.
VÝHODOU:
-
