Pracovní místo ( Referent/referentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Výběrové řízení č. 2025/70
Odbor/Oddělení: odbor investic/oddělení veřejných zakázek
Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení
zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru
Obor: právo, technický, ekonomický
Praxe: praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou, praxe u územního samosprávného celku výhodou
Jiné požadavky:
- počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem)
- základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
- znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou
- orientace v legislativní oblasti
- kreativnost, analytičnost a adaptabilita
- dobré komunikační schopnosti
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení
- vypracování procesní části zadávací dokumentace
- komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem
- metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání
- spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl
- spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy
Lhůta pro podání přihlášky: 7. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového
