Pracovní místo ( ASISTENT/ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Nástup dohodou. Životopis zašlete na e-mail Prokesova.L@smero.cz. Pracovní doba Po-Pá 7:30-16:00
Požadujeme: spolehlivost, zodpovědnost, umět komunikovat, zanlost práce na PC - Word a Excel
Náplň práce: administrativa pro obchodní oddělení (evidence, kontrola, zpracování a analýza dat), přijímat a zpracovávat objednávky, evidenci, správu a vymáhání pohledávek po splatnosti, sjednávat telefonicky schůzky pro obchodníky, tvorbu nabídek, vyřizovat pohledávky a reklamace.
Nabízíme: SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek, stravenkový paušál cca 2 100 Kč měsíčně (99 kč pracovní den), příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně, kartu do obchodního řetězce MAKRO, zaměstnanecké slevy na zboží.
Jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.