Pracovní místo ( Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví
o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby
o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva
o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
o samostatné uvažování a organizační schopnosti
o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o autorizace ČKAIT
o orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
o znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt
nabízíme:
o perspektivní pozici, možnost práce z domu
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu1), platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
uchazečka/uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto n