Pracovní místo ( Referent odboru majetku města MěÚ Loket ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Předpokládaný nástup od 1. 1. 2023 nebo dle dohody, na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce : Městský úřad Loket, T. G. Masaryka 1/69 a správní obvod města Loket jako obce s pověřeným obecním úřadem
Podmínky pro přijetí:
- nejméně středoškolské vzdělání ukončené maturitou,
- základní orientace v zákoně o veřejných zakázkách, katastrálním zákoně, občanském zákoníku - zejména části majetkového práva, stavebním zákoně, včetně vyhlášky o dokumentaci staveb,
- schopnost orientace ve výkresové části projektové dokumentace, v situačních výkresech či katastrálních mapách,
- velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem,
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet),
- samostatnost, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti,
- časová flexibilita a odolnost proti stresu,
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič.
Výhodou je:
- technické vzdělání stavebního směru,
- praxe v přípravě zadávací dokumentace k investičním záměrům veřejného zadavatele,
- praxe v oblasti přípravy a realizace staveb,
- praxe v dotační oblasti,
- praxe ve veřejné správě.
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Loket písemnou přihlášku - náležitosti, místo a způsob podání přihlášky naleznete na stránkách http://mu.loket.cz/.
Termín odevzdání přihlášek: do 15.12.2022