Pracovní místo ( Asistent/asistentka vedení společnosti ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní úvazek 30-40 hodin týdně. Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Práce v účetním systému POHODA, fakturace a její evidence, vedení skladového hospodářství, komunikace s dodavateli i odběrateli.
Požadavky: svědomitost, aktivní přístup, komunikativnost, ochota podílet se na rozvoji firmy, znalost cizího jazyka výhodou, ŘP sk. B.
Firemní benefity, možnost zkráceného úvazku na 6 hodin, občasná práce z domova.
Mzda od 19.000 Kč měsíčně při pracovním úvazku 30 hodin týdně.
Kontakt možný telefonicky v čase 8.00-14.00 hod na č. 604573717 - Michaela Koutná nebo na e-mail adrese: asistentka@limara.cz