Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Vhodná pozice pro OZP.
Do našeho střediska v Teplicích hledáme nového kolegu/kolegyni na výpomoc s administrativní činností. Nabízíme pouze zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Jedná se o pružnou pracovní dobu dle potřeb zaměstnavatele.
Požadujeme:
Znalost PC: Excel, Word a Outlook
Platný ŘP sk. B výhodou
Schopnost aktivní samostatné práce
Ochotu učit se novým věcem
Příjemné vystupování
Náplň práce:
Evidence pošty, přebírání a rozesílání pošty
Třídění a kontrola dokladů
Obsluha Notebooku
Technická a operativní podpora provoznímu úseku
Nabízíme:
Prostředí stabilní společnosti
Služební Notebook
Přátelský kolektiv
Nového zaměstnance s pracovními postupy seznámíme a zaškolíme. Pracovní smlouvy se uzavírají na 1 rok s možností prodloužení.
Je nutné prvotně zavolat a domluvit si čas a konkrétní místo osobní schůzky.
V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky na čísle 720 952 382 od 8:00 do 15:00 hodin, nebo emailem - cordero@sezev-chranenadilna.cz.