Pracovní místo ( PPC specialista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 8:00 - 16:00 hodin.
Aktuálně hledáme seniorního PPC specialistu (možný pracovní poměr i OSVČ), který/á se postará o PPC kampaně našich klientů ze širokého spektra oborů. Zpočátku dostaneš na starosti jednoduchou správu menších klientů, ale pokud budeš šikovný/á, postupem času se můžeš vypracovat k opravdu zajímavým projektům.
Co bys měl/a umět:
o věnuješ se PPC kampaním alespoň rok (Google Ads + Sklik)
o umíš vytvořit nový účet a navrhnout vhodnou strukturu
o umíš nastavit kampaně ve vyhledávání, obsahu a remarketingu
o máš zkušenosti s bidováním, psaním inzerátů, vylučováním klíčových slov a umístěním
o znáš jednotlivé metriky a jejich význam (CPC, CTR, MP, konverze, konverzní poměr)
Bonusové body získáš, pokud:
o znáš, jak funguje XML feed a orientuješ se v Google Merchantu
o víš, čím se zabývá Standa Jílek
o získal jsi nějaké Google Ads a Google Analytics certifikáty
o máš pokročilejší znalosti v Google Analytics (atribuční modely, rozdíl mezi GA4 a Universal)
o znáš Google Tag Manager a umíš nastavit základní tagy
o máš za sebou komunikaci s klientem jak e-mailem, tak po telefonu
o znáš Bing Ads a už jsi v něm spravoval kampaně
o znáš Mergado a víš, k čemu se používá; případně máš Mergado certifikát
Na co se u nás můžeš těšit?
o motivační finanční ohodnocení
o fajn kolektiv, stabilitu - na trhu nejsme nováčkem a máme výsledky
o příjemné zázemí kanceláří v Brně na Staré osadě (blízko MHD)
o pravidelnou účast na odborných školeních
o vše ostatní rádi probereme na osobním setkání
V případě zájmu nám prosím pošli svůj strukturovan