Pracovní místo ( Specialista/specialistka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co vás čeká:
- plánování mezinárodních/vnitrostátních doprav
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky
- proaktivní vyřizování a správa požadavků zákazníků
- každodenní komunikace s poskytovateli doprav
- zadávání a aktualizace dat v informačním systému
- zpracování objednávek od jejich obdržení po dodávku k zákazníkovi
- každodenní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- znalost NJ slovem i písmem (min. A2/B1) - podmínkou
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel) - podmínkou
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- komunikační schopnosti
- zodpovědnost
Výhodou bude, pokud budete mít:
- praxe na obdobné pozici
- znalost AJ výhodou
Nabízíme: mobilní telefon, notebook, vzdělávací kurzy, závodní stravování, občetstvení na pracovišti, firemní akce, možnost občasné práce z domova
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem