Pracovní místo ( Pracovník obchodního oddělení - zákaznický servis ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Profil pozice:
zodpovědnost za kompletní proces spolupráce s klíčovým zákazníkem - komunikační partner; zodpovědnost za logistiku materiálu podle požadavků výroby u tuzemských a zahraničních dodavatelů s ohledem na optimalizaci skladových zásob; úzká spolupráce s nákupním oddělením a výrobou; zlepšování stávajících procesů
Výsledkem Vaší práce budou:
zadané objednávky v systému; potvrzené objednávky, sledování průběhu zakázky a termíny dodávek; zajištění obalového materiálu včetně etiket; poptávky na mimořádné dodávky (za spolupráce s nákupem); hodnocení a kontrola realizovaného dodání zakázky; denní komunikace s klientem a zajištění jeho spokojenosti
Požadujeme:
SŠ/VŠ; vzdělání ekonomického či technického směru výhodou ; znalost anglického jazyka na VÝBORNÉ ÚROVNI PODMÍNKOU, další jazyk výhodou; pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou; znalost práce se systémem HELIOS vítána; dobrá uživatelská znalost MS Office (Excel, Power Point; samostatnost, spolehlivost, pro-klientská orientace, výborné komunikační dovednosti ; schopnost pracovat v týmu
Nabízíme:
zajímavou a stabilní pracovní pozici v neustále se rozvíjející společnosti; odpovídající a motivující mzdové ohodnocení; spolupráce s partnery z celého světa, včetně případných cest mimo ČR
První kontakt: e-mailem