Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce (s angličtinou) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: přijímáte a realizujete objednávky, objednáváte zboží a udržujete stav
skladových zásob, organizujete mezinárodní dopravu a dopravu k zákazníkovi, pečujete o stávající a nové zákazníky, komunikujete se zákazníky (příjem a zpracování objednávek, tvorba podkladů, kontrola plateb, řešení reklamací), poskytujete informace týkající se zákazníků a jejich objednávek, zpracováváte obchodní administrativu, vkládáte informace a data do databází, realizujete obchodní kampaně, spolupracujete s oblastními zástupci a s dalšími složkami
společnosti, udržujete chod kanceláře a odbytu a navrhujete změny vedoucí k jeho zlepšení.
Požadujeme: vzdělání (ekonomické, obchodní, technické zaměření výhodou), komunikativnost, pečlivost, flexibilita.
Nabízíme: možnost seberealizace, zajímavé ohodnocení.Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), poté možné převedení na dobu neurčitou. Možné i jako dlouhodobá brigáda.
Zájemci zasílat životopisy na e-mail: karas@karas.cz.