Pracovní místo ( Customer Care Team Leader ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
1. kontakt e-mailem, telefonicky v době 8-12 hodin. Tel.: 725 625 852, e-mail: career@westlogic.eu
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Hledáme zralého a silného člověka, který už zná své hodnoty, umí si určit priority, dokáže jednat profesionálně, na úrovni, a to jak s managementem, tak hlavně se svými kolegy a podřízenými. Hledáme TEAM LEADERA pro oddělení Customer care!
Popis pracovní pozice
- koučink, motivace, rozvoj a podpora týmu
- dohled nad hovory a zpracováním objednávek
- zodpovědnost za úroveň poskytovaných služeb a komunikaci s klienty
- zodpovědnost za dosažené výsledky a KPI
- řešení mimořádných situací
- reporting a komunikace s managementem společnosti
- optimalizace a implementace nových procesů v rámci oddělení
- zástup vedoucího oddělení
Co od Vás očekáváme?
- zkušenosti na obdobné pozici - nejlépe v oblasti zákaznického servisu, obchodu nebo nákupu
- zkušenosti na pozici lídra - koučink, motivace, rozvoj, školení podřízených
- výborná znalost MS Office
- znalost cizího jazyka výhodou
- excelentní vyjednávací schopnosti
- silné organizační dovednosti
Proč do toho jít s námi?
- Odpovídající finanční ohodnocení a prémie na základě stanovených cílů
- Zaměstnanecké slevy
- Moderní pracovní prostředí a vybavení
- Zázemí stabilní společnosti
- Možnost práce formou home office
- Firemní notebook
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování ve výši 75 Kč
Nástup ihned