Pracovní místo ( Asistent / Asistentka personalisty - OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Vyhrazeno pro OZP, jsme uznaným zaměstnavatelem na chráněném trhu práce.
1. kontakt - prosíme zájemce, aby nechodili na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází. Prvotní kontakt nutný telefonicky v PO-PÁ 8-17 hodin p. Alena Praus 722 346 544 nebo e-mailem: nabor.centrum@gado.cz
Požadujeme :
- Věk nad 18 let, příjemné vystupování, flexibilitu, trestní bezúhonnost
- Komunikativní
- Pokročilá znalost PC, Microsoft Word, Excel
- Vhodné pro OZP, nesmí se týkat pohybového ústrojí
Náplň práce:
- Práce s PC
- Práce s tiskárnou
- Skenování
- Komunikace s uchazeči a manažery
- Vedení docházky
Nabízíme :
- práci v silné a stabilní společnosti, zaručenou pravidelnou mzdu
- odpovídající platové ohodnocení
- jedná se o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení pracovního poměru
- nástup možný ihned
Úvazek: 20 hodin týdně/ dle dohody