Pracovní místo ( ASISTENT / ASISTENTKA ŘEDITELE - administrativní práce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní pomě na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned.
Náplň práce: zajištění běžného chodu kanceláří, operativní úkony dle potřeb managementu firmy, vyřizování pošty, emailů a telefonátů, zpracování dokumentů, úpravy textů, vedení evidence a ukládání dokumentů, administrativní a organizační činnosti, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy, obsluha kancelářské techniky (scanner, kopírka, ...), péče o návštěvy.
Požadavky: aktivní přístup k práci, pečlivost, samostatnost, vstřícnost, dobrá znalost práce na PC - MS Office, příjemné a reprezentativní chování, časová flexibilita, trestní bezúhonnost.
Zaměstnavatel nabízí: práci v klidném a čistém prostředí, mobilní telefon, notebook, hrubou mzdu od 26tis.Kč měsíčně, pracoviště Náchod.
Kontakt - paní Rydlová Dagmar, tel.: 731 659 511 (Po-Pá od 09:00 hod. do 15:00 hod.), e-mail: rydlova@linnet-eu.cz (pro zaslání životopisu).